Steam Group
GameTracker
YouTube
Google Plus

Shoutbox archive
avatar
*cigarettes
17 Nov 9:44 PM
avatar
@M-E-T-A It's spam. First off, it didn't follow the format, and second, you didn't actually provide anything relating to the topic apart from "cigaretes burn therefore bad"
17 Nov 9:44 PM
avatar
no no it good post
17 Nov 9:24 PM
avatar
@『TXM』Xenon how is it clogging your thread?
17 Nov 9:24 PM
avatar
@TrueCrimson He got banned for that post. It's clogging the thread and should be removed, along with @M-E-T-A's
17 Nov 9:20 PM
avatar
@『TXM』Xenon you have no right to take away his freedom of speak
17 Nov 9:19 PM
avatar
@Ottoman Sultan hopefully
17 Nov 8:57 PM
avatar
@FreshPrince Good... that's very good. Hopefully everybody can come
17 Nov 8:57 PM
avatar
@SCMC looks like overwatch
17 Nov 8:56 PM
avatar
Can someone delete @Creeper's post in my NFPA thread?
17 Nov 8:54 PM
avatar
@FreshPrince you never told me who you were talking to the other day
17 Nov 8:46 PM
avatar
@Dogesky looks like Roblox
17 Nov 8:46 PM
avatar
@SCMC looks like Minecraft
17 Nov 8:31 PM
avatar
@SaintLuther which game is that?
17 Nov 8:27 PM
avatar
@SaintLuther in minecraft you dont have to wait in a queue to play, which is why its a superior game
17 Nov 7:54 PM
avatar
I'll be playing in no time http://lfgs.co/u/WFZEH.png
17 Nov 7:26 PM
avatar
Minecraft money
17 Nov 6:52 PM
avatar
@『TXM』Xenon Yeah no one cares stop posting this
17 Nov 4:20 PM
avatar
17 Nov 4:19 PM
avatar
Playing TTT if anyone wants to join
17 Nov 2:16 PM
avatar
17 Nov 1:52 PM
avatar
17 Nov 1:49 PM
avatar
later ill be streaming on twitch on the test server and doing the british and mostly the german line since yall like hitler and crap lol
17 Nov 1:39 PM
avatar
17 Nov 1:15 PM
avatar
@卐Demonik1卐 but it is just a blue box Thinking
17 Nov 1:02 PM
avatar
@Creeper if you listen to it you would be able to hear again
17 Nov 12:57 PM
avatar
if you make it into sign language I will though Smile
17 Nov 12:51 PM
avatar
@卐Demonik1卐 cant, went deaf :/
17 Nov 12:50 PM
avatar
@Creeper do you wanna listen to the audio
17 Nov 12:49 PM
avatar
@卐Demonik1卐 ur meme is a blue box Old huh
17 Nov 12:47 PM
avatar
this is a sign to know your meme is good before you even play it http://lfgs.co/u/BwlYB.jpg
17 Nov 12:45 PM
avatar
*just a gender
17 Nov 12:41 PM
avatar
isnt sex just gender Huh
17 Nov 12:41 PM
avatar
@卐Demonik1卐 yeah I found an old thread
17 Nov 12:33 PM
avatar
@Juice is Puerto Rico a type of enchilada?
17 Nov 12:28 PM
avatar
(Viewing Profile of Sham WOW @ 12:26 PM)
17 Nov 12:28 PM
avatar
@SCMC @Juice sure why not
17 Nov 12:12 PM
avatar
is sex a type of meat?
17 Nov 12:12 PM
avatar
@TrueCrimson what is this so called sex talk? Is it some kind of food?
17 Nov 12:12 PM
avatar
@Juice I am not explaining shit. I have be admin of god dam South Africa apparently
17 Nov 12:11 PM
avatar
@TrueCrimson Can you explain it Chuck-E-Cheese plz?
17 Nov 12:10 PM
avatar
*waiting for the sex talk to begin for those who don't get it*
17 Nov 12:09 PM
avatar
@TheLesserEevee it was a gang bang then?
17 Nov 12:09 PM
avatar
@Juice lmao
17 Nov 12:08 PM
avatar
Can you not recognise a family dinner when you see it?
17 Nov 12:08 PM
avatar
Did the girl cum on his forehead then laugh at him>
17 Nov 12:06 PM
avatar
17 Nov 12:04 PM
avatar
I have received 69 thanks in 62 posts
17 Nov 11:28 AM
avatar
@Disco NOOO
17 Nov 6:52 AM
avatar
17 Nov 2:11 AM
avatar
oh i forgot sorry
17 Nov 1:52 AM
avatar
dont say swearsies
17 Nov 1:52 AM
avatar
im god so i can tell u what to do
17 Nov 1:52 AM
avatar
@Disco im uber so i can bypass chat censorships
17 Nov 1:51 AM
avatar
no swearsies
17 Nov 1:51 AM
avatar
dont say swears @卐Demonik1卐
17 Nov 1:51 AM
avatar
@Disco okay cool, sounds like a party Wink
17 Nov 1:51 AM
avatar
frick
17 Nov 1:51 AM
avatar
@卐Demonik1卐 there is no censorship on the forums -_-
17 Nov 1:51 AM
avatar
the authorities will be at your house any second now
17 Nov 1:50 AM
avatar
@ajphandalf your not uber so you cant bypass the censorship sorry to dissapoint you
17 Nov 1:50 AM
avatar
reported
17 Nov 1:50 AM
avatar
@Disco FUCK NIGGA BITCH CUNT SHIT HELL
17 Nov 1:50 AM
avatar
Angry
17 Nov 1:50 AM
avatar
its not very nice :'(
17 Nov 1:50 AM
avatar
dont say swears
17 Nov 1:49 AM
avatar
@ajphandalf @Disco I know "what" trans is... I don't know "who" is in the community
17 Nov 1:49 AM
avatar
@Disco a sandbox admin
17 Nov 1:49 AM
avatar
or in 2006 or something
17 Nov 1:49 AM
avatar
@Disco who the fuck are you?
17 Nov 1:49 AM
avatar
do u live under a rock
17 Nov 1:49 AM
avatar
@ajphandalf who even are u
17 Nov 1:48 AM
avatar
@卐Demonik1卐 wtf is trans?
17 Nov 1:48 AM
avatar
@Disco we have gay members you can talk to, and transgenders
17 Nov 1:48 AM
avatar
@Disco k bye
17 Nov 1:48 AM
avatar
understandable tbh
17 Nov 1:48 AM
avatar
@Disco they all left
17 Nov 1:48 AM
avatar
whatever happened to the good hardworking people
17 Nov 1:47 AM
avatar
now it's just edgelords and the people in zell's channel
17 Nov 1:47 AM
avatar
smh lfg's no fun anymore
17 Nov 1:47 AM
avatar
17 Nov 1:34 AM
avatar
Save the robloxians
17 Nov 1:30 AM
avatar
@Vladimir Lemon Terrible. I banned like 3 people yesterday but they get on alt accounts
17 Nov 1:29 AM
avatar
oldest news yet
17 Nov 1:28 AM
avatar
17 Nov 1:28 AM
avatar
i dont think ive even been in there
17 Nov 1:26 AM
avatar
why would i be banned from the channel
17 Nov 1:26 AM
avatar
@Disco and banned from the channel
17 Nov 1:24 AM
avatar
@Disco haha it's funny because you're not invited Wink
17 Nov 1:22 AM
avatar
haha it's funny because they are all gay https://i.imgur.com/bvQVsOp.png
17 Nov 1:22 AM
avatar
17 Nov 12:59 AM
avatar
@Vladimir Lemon lemmon did you take care of
17 Nov 12:59 AM
avatar
Please donate here paypal.me/SAVETHEROBLOXIANS to save the robloxian people
17 Nov 12:56 AM
avatar
it was made up to hide the real fact that jews are killing robloxians
17 Nov 12:50 AM
avatar
@ajphandalf thats just a lie made up by the jews
17 Nov 12:49 AM
avatar
but robloxians are more important
17 Nov 12:47 AM
avatar
@Vladimir Lemon the palestinians are killing the jews tho
17 Nov 12:46 AM
avatar
Sad
17 Nov 12:43 AM
avatar
the jews are massacring the robloxians in palestine
17 Nov 12:42 AM
avatar
there's another issue we need to stop
17 Nov 12:41 AM